БЕЗКОШТОВНА ГАРЯЧА ЛІНІЯ

0-800-21-7879

Понеділок-П’ятница / 9:00-21:00 
(Дзвінки по Україні безкоштовні)


ukraina@delti.com

Часті запитання

Розподіл гальмівних зусиль

У зв'язку з динамічним ( фізичному) вазі зрушення убік напрямку руху при гальмуванні з одночасним рельєф задніх коліс повинні бути на передніх колесах завжди більша гальмівне зусилля діють як задні колеса , якщо ви хочете , щоб уникнути , що автомобіль заблокував задні колеса навіть при відносно невеликій силі гальмування. На автомобілях з переднім приводом і переднім розташуванням двигуна передній частині транспортного засобу завжди важче , ніж задні , так , щоб центр ваги змістився ще далі на фронт. Який досить легко розносяться менших колісних циліндрів на задній осі на передній осі заяві. У цьому випадку ми говоримо про так званих фіксованих розподілу гальмівних сил. Однак для досягнення оптимального узгодження з відповідними умовами водіння максимально сприятливий розподілу гальмівного зусилля необхідно . Там працюють розподіл гальмівного зусилля. Набагато більш повну гальмівне зусилля контроль досягається за рахунок антиблокувальної системи . Стрес редуктора є найпростішою формою гальма колектор , клапан , який закриває гальмівної магістралі на задні колеса , коли певна гідравлічний тиск і підтримує тиск постійним . Це ще більше зростає , тиск у тільки на передню вісь. Гальмівне зусилля регулятора розподілу гальмівного зусилля , яка гарантує , що тиск передніх і Hinterachsleitung до фіксованої точки піднімається рівномірно. Після досягнення точки перемикання гальмівного зусилля але при подальшому підвищенні тиску всього на понижений тиск на задній осі. Залежно від навантаження регулятором гальмівних сил , діють подібно гальмівного зусилля , з тією різницею , що перемикання регулюється залежно від навантаження держави , а динамічний зсув навантаження на вісь при гальмуванні. Таким чином , блокування задньої осі істотно уникнути. Вона функціонує на зв'язок між мостом і підлогою автомобіля , автоматично регулюється залежно від навантаження.