БЕЗКОШТОВНА ГАРЯЧА ЛІНІЯ

0-800-21-7879

Понеділок-П’ятница / 9:00-21:00 
(Дзвінки по Україні безкоштовні)


ukraina@delti.com

Часті запитання

Remolding

Шини можуть бути відновлені тільки у випадку відсутності пошкодженя каркасу. Перед тим каркасом, тому використані шини, протектора, допущених до вступних іспитів необхідно подолати - ось уже попередньо відсортованих зношених шин візуально перевірені знову. Шини, які мають зовнішні пошкодження, відкидаються. Тільки 30 відсотків всіх накопичених відходів шин проходять вхідний контроль. Комп'ютерне видалити стару гуму протектора полірування машини міліметра від туші, яка, звичайно, не повинна бути пошкоджена. Найдрібніші нерівності в підставі каркаса, які стають видні після полірування, непоправної "Вимк." Шаблон керовані екструдера документ довести до сирого каучуку, який відповідає складу нових шин. Шини знову подається виміряти і використовувати правильні прес тепла. Під тиском (близько 15 бар) при температурі близько 160 ° C, шина отримує новий профіль. Перед шин з заводу, він випробовувався п'ятий і останній раз. Тільки тоді, коли всі сто відсотків, шина приходить у продажу. Одна з причин використання відновлених шин є ціна. У порівнянні з нових шин від 30 до 45 відсотків відновлення протектору, залежно від яких вимір використовується, дешевше. Але і внесок у навколишнє середовище грає роль, так як менша кількість зношених шин повинні бути утилізовані. У відновлена ??шина є "R" або "відновлений" займає місце (= відновленим), вказано на боковині.