Дизельні, поршневі двигуни, які зазвичай працюють за чотирьох-тактним принципом, з внутрішнім сумішоутворенням і - ось різниця бензинового двигуна - система запалювання. Це означає, що високий ступінь стиснення близько 20 бар проводиться стиснення (вгору рух поршня), який може рости в камері згоряння 600 до 900 градусів Цельсія, температури повітря. Після введення палива, паливо-повітряної суміші запалюється саме по собі і штовхає поршень вниз. У дизельних двигунах різних методів ін'єкції використовуються (камери попереднього пресування, вихровий камерою або безпосереднім уприскуванням). Дизельні двигуни характеризуються низькою витратою палива, високою ефективністю і довговічністю.
Кількість шт: %entry-quantity%
Ціна за штуку: %entry-formattedTotalPrice%