БЕЗКОШТОВНА ГАРЯЧА ЛІНІЯ

0-800-21-7879

Понеділок-П’ятниця / 9:00-21:00 
(Дзвінки по Україні безкоштовні)


ukraina@delti.com

Гарантія і повернення

При отриманні товару у кур'єра чи у відділенні транспортної компанії видається товарно-транспортна накладна (або експрес-накладна), яка і є гарантійним документом. Якщо під час монтажу виявлено фабричний брак - продукція підлягає заміні.

У випадку виникнення дефектів під час експлуатації шин проводиться незалежна експертиза. Наші менеджери нададуть консультацію щодо процедури експертизи. Усі витрати на проведення експертизи несе покупець. У разі позитивного висновку Укрсепро, виконується заміна товару, відшкодування витрат, пов'язаних з експертизою і транспортних відправлень. За відсутності даного товару у наявності, виконується повернення грошових коштів, або буде запропоновано альтернативний товар.

Згідно Закону України “Про захист прав споживачів” клієнт має право на обмін/повернення товару належної якості протягом 14 днів, якщо цей товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Якщо повернення не пов'язане із гарантійним випадком, транспортні витрати оплачує клієнт.

x